loading...
مرکز بازی های جدید و جذاب
عرفان وحدانی جاهد بازدید : 22 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Assassins Creed

 از جنگ های صلیبی تا قرون وسطا را با سری بازی های Assassin’s Creed پشت سر گذاشتیم. با ۲ قهرمان به نام های الطائر و اتزیو آشنا شدیم که هر دوی آن ها ماجراهای خاص خودشان را دنبال کردند. این سری از بازی ها که به صورت سالانه راهی بازار می شوند، اکنون توانسته اند طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کنند و با ماجراهای خود بازیکنان را هیجان زده کنند. بعد از عرضه Assassin’s Creed II و نسخه های Spin-off آن، این بار نوبت به نسخه سوم این سری رسیده است. بازی ای که به گفته Ubisoft کار ساخت آن از ۳ سال پیش شروع شده و اکنون ما شاهد نتیجه نهایی آن هستیم.

بازی از جایی شروع می شود که دزموند مایلز همراه با پدرش ویلیام ، ربکا و شان به کمک Apple غاری را در شهر Boston پیدا می کنند. مکانی که تمام اتفاقات از آنجا شروع می شوند و وقوع رخدادی را پیش بینی می کند که در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ رخ می دهد! اما دزموند به دلیل خونریزی از حال می رود و همراهانش مجبور می شوند تا او را در دستگاه Animus قرار دهند. از اینجا به بعد بازی اولین سورپرایزش را پیش روی شما قرار می دهد. دزموند در نقش فردی به نام هیتم کنوی (Haytham Kenway) قرار می گیرد. هیتم در لندن شخصی را به قتل می رساند و مدالی که به همراه دارد را می دزدد.

مدالی که به نام Those who came Before شهرت دارد و در شهر Boston واقع شده است. بازی به سال های ۱۷۲۰ به بعد می رود. هیتم از لندن به آمریکایی می آید که از کلونی های مختلف تشکیل شده است. او در دورانی قرار می گیرد که این قاره جدید در حال تجربه انقلابی است که سرنوشت دنیا را تغییر می دهد. او پس از رسیدن به Boston موفق می شود تا مکانی که به دنبال آن بوده را پیدا کند. در این بین، او با گروهی از سرخ پوست ها روبرو می شود و با زنی به نام زیو آشنا می شود. زیو به هیتم کمک می کند تا ژنرال براداک را از بین ببرند. هیتم به همراه زیو به غار مرموزی بازمی گردند، اما موفق به باز کردن آن نمی شوند. پس از این اتفاقات بازی به زمان حال بازمی گردد.

 

موتور ارتقاء پیدا کرده Anvil که در این بازی به نام Anvil Next شناخته می شود، باعث شده که این نسخه از نظر گرافیک بسیار زیبا، چشم نواز و شگفت انگیز باشد. یک بازی Open-World بسیار وسیع که واقعاً نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت. محیط های بازی پرجزئیات طراحی شده اند. رنگ پردازی ها بسیار متنوع صورت گرفته اند و محیط های بازی را بسیار جذاب و گیرا نشان داده اند. طراحی محیط های جنگلی و طبیعت بی نظیری که در این بازی مشاهده می کنید، از دیگر قسمت های شگفت انگیز آن به حساب می آید. طراحی شهرها نیز که دیگر جای خودش را دارد.

شهرهای شلوغ و پرجمعیت و انسان هایی که هر کدام در حال انجام دادن کار خاصی هستند، سریعاً نظر شما را به خودشان جلب می کنند. کیفیت بافت های بازی بسیار خوب است و این موضوع زیبایی آن را دو چندان کرده است. باید به طراحی بسیار خوب شخصیت های بازی نیز اشاره کنیم. شخصیت ها بسیار پرجزئیات و عالی طراحی شده اند. استفاده از انیمیشن های بسیار زیاد، نرم و روان برای آن ها باعث شده که  شخصیت ها بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند. از طرفی، طراحی صورت شخصیت ها نسبت به نسخه های قبلی واقعاً پیشرفت کرده و به خوبی می توانید احساس در صورت ها را مشاهده می کنید. تغییرات آب و هوایی نیز باعث شده که مناظر بسیار زیبایی را در بازی مشاهده کنید. جلوه های ویژه بازی نیز واقعاً خوب از کار درآمده اند.

 

 سیستم مورد نیاز :

Operating System Windows Vista (SP2) / 7 (SP1) / 8
Processor: 2.4 GHz Intel Core 2 Quad Q8300 or 2.66 GHz AMD Phenom II X4 940 or better
Memory: 2 GB
Video Card: 512 MB DirectX 10-compatible with Shader Model 4.0 or higher
Sound Card: DirectX 10-compatible 5.1-channel
Hard disk space: 17 GB
Input Devices: XBOX 360 gamepad or keyboard and mouse
Multiplayer: 256 kbps connection or higher

سیستم پیشنهادی :

Operating System Windows Vista (SP2) / 7 (SP1) / 8
Processor: 2.66 GHz Intel Core 2 Quad Q9400 or 3 GHz AMD Phenom II X4 940 or better
Memory: 4 GB
Video Card: 512 MB DirectX 10-compatible with Shader Model 4.0 or higher
Sound Card: DirectX 10-compatible 5.1-channel
Hard disk space: 17 GB
Input Devices: XBOX 360 gamepad or keyboard and mouse
Multiplayer: 256 kbps connection or higher

 

لینک های دانلود :

پارت اول 

پارت دوم

پارت سوم

پارت چهارم

پارت پنجم 

پارت ششم

 

  • حجم : 5.3 گیگ
  • رمز : www.kavoshdownload.com
  • منبع : کاوش دانلود
  • نکات مورد توجه در مورد دانلود فایل ها:

    موضوع اول : تمامی فایل هایی که در سایت کاوش دانلود به منظور دانلود قرار می گیرند به صورت Store هستند . یعنی به هنگام ذخیره سازی فایل ها هیچ گونه عملیات فشرده سازی بر روی آنها انجام نشده و فقط به صورت RAR هستند . پس اگر شما فایلی را ناقص دانلود نمایید و یا با Error هایی نظیر CRC مواجه شوید احتمال بازیابی فایل ها به حداکثر می رسد.ذکر این نکته ضروری است که به هنگام مشاهده ارور حتما نوع CRC آن را مشاهده نمایید تا احیانا از نوع WrongPassword نباشد.

    موضوع دوم : اگر بعد از دانلود فایل به هنگام اکسترکت کردن با ارور CRC مواجه شدید در این مرحله از طریق برنامه Winrar وارد قسمت اول فایل شوید و از منوی بالا ، فایل اول را Repair کنید . این روش معمولا به احتمال 30% می تواند فایل شما را تعمیر کند . اگر مشکل فایل دانلودی با این روش حل نشد به طریق زیر عمل کنید.برنامه Rar Repair Tool به حق یکی از برترین برنامه ها در زمینه تعمیر فایل های Rar می باشد که بارها و بارها توسط تیم کاوش تست شده است . می توان گفت احتمال تعمیر فایل های دانلودی(که معمولا مشکل آنها چند سگمنت بیشتر نیست) با این برنامه 90% می باشد.شما می توانید این برنامه را از اینجا دانلود کنید.اگرچه روش بالا می تواند بسیاری از فایل های خراب را تعمیر کند ولی در صورت تعمیر نشدن فایل ها شما می بایست پارت معیوب خود را دوباره دانلود کنید.

    موضوع سوم : دیده شده بعضاً برخی از برنامه های پرتابل با ویندوز 7 مشکل دارند و اجرا نمی شوند.برای حل این مشکل یک شورتکات از فایل اصلی ساخته سپس از آن Property گرفته و از منوی باز شده از بالا ،تب Compatibilty را انتخاب کرده و تیک گزینه Run this program ... را بزنید.در این صورت مشکل برنامه حل خواهد شد.

    موضوع چهارم : اگر در هنگام اجرای بازی ها با هرگونه ارور با موضوع نبود فایل های dll مواجه شده جهت حل این مشکل، اسم فایل dll ذکر شده در ارور را در گوگل search کنید و فایل مربوطه را ( که معمولا به کیلوبایت) می باشد دانلود نمایید.سپس بعد از دانلود فایل dll را به مسیر C:/windows/System32 انتقال دهید آنگاه مشکل برطرف خواهد شد.

    موضوع پنجم : ممکن است بعد از دانلود با فایل هایی به صورت ISO مواجه شوید.برای استفاده از این فایل ها ابتدا برنامه Ultra ISo را از اینجا دانلود کنید.سپس بعد از نصب آن کامپیوتر خود را ریست کرده و بر روی فایل ISo راست کلیک نمایید. آنگاه از منوی باز شده از قسمت Ultra iso گرینه mount را انتخاب ، تا فایل ISo به صورت یک درایو در My computer نمایش داده شود

    در پایان : شما می توانید مشکلات خود را از طریق پست باکس زیر با ما در میان بگذارید.( متن ارور به همراه توضیح کامل از نوع ارور می تواند کمک زیادی را به ما در جهت فهم مشکل شما نماید)

    ارسال نظر برای این مطلب
    این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

    سلام وقت بخیر

    اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

    می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

    http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

    این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

    باسلام خدمت شما مدیر عزیز

    جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

    http://50005.mida-co.ir

    مراجعه نمائید.

    منتظر حضور گرمتون هستیم

    mida-co.ir

    این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

    با سلام خدمت شما

    این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

    شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

    صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

    این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

    با سلام خدمت شما مدیر محترم
    شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
    ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
    http://sms.mida-co.ir/hamkar
    سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
    جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
    mida-co.ir
    info@mida-co.ir

    این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

    با سلام خدمت شما مدیر محترم

    برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

    جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

    sms5002.ir/register.php


    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 201